Täydellinen aamu – aineenvaihduntaa kiihdyttävä kehonpainotreeni

aamutreeni lifted

”Täydellinen aamu” -valmennuksemme kehonpainoharjoittelu-treenivideo. Valmennus toteutettiin verkkopohjaisena maaliskuussa 2015 ja oli osallistujille maksuton.

 

Valmistautuminen

Aamuvesi juotu? Suosittelemme myös kevyttä proteiinipitoista aamupalaa ennen treeniä. Proteiinisheikki esimerkiksi hera-, riisi-, tai herneproteiinijauheella on hyvä valinta.

Lämmittely

Aloita kunnon lämmittelyllä. Lämmittely ei ole vain pakollinen osuus ennen treeniä – se on tärkeä osa treeniä! Lämmitteleminen ei pelkästään estä loukkaantumisia vaan parantaa myös voimantuotantoa. Videolla muutama hyvä liike alkuun.

Kehonpainotreeni

Tee jokaista treenin liikettä 30 sekuntia ja tee liikkeet pareittain putkeen alla olevassa olevassa järjestyksessä:
– Askelkyykky rinnan avauksella & Luistelijakyykky sivulle
– Sprintti paikallaan & Sumokyykky hypyllä
– Vuorikiipeilijä & Liskopunnerrus
– Lantion työntö & Jalkojen nosto makuulta
– Tehtyäsi liikeparin pidä välissä n. 1 minuutin lepo.
– Toista koko kierto 1-3 kertaa ja viimeistele treeni yhdellä setillä Burpee-liikkeitä.

Treeniin käyttettävä aika:
lämmittely + 1 kierto = n. 15 min
lämmittely + 2 kiertoa = n. 23 min
lämmittely + 3 kiertoa = n. 31 min

Keskity treenin 110%:sti. Tämä on sinun aikaasi, eikä sinun tarvitse ajatella nyt mitään muuta. Pyri nauttimaan treenistä parhaasi mukaan!

[thrive_leads id=’38140′]

Tilaa Yksi hyvinvointi -posti

Saat joka maanantai sähköpostiisi konkreettisen ja helposti käytäntöön vietävän vinkin, jolla kehität hyvinvointiasi ja suorituskykyäsi.

Yhteystiedot

Lapinlahdenkatu 3 A,
00180 Helsinki

+358 (0) 44 2711 487
Y-tunnus: 2603736-2

Lifted lyhyesti

Lifted on valmennustiimi, joka auttaa ihmisiä olemaan parhaimmillaan joka päivä.

Lifted WAAS -työhyvinvointipalvelu tekee kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista osan työyhteisön kulttuuria ja kilpailukykyä, mikä auttaa työyhteisöä vapauttamaan täyden potentiaalinsa.