Cosmo suosittelee: Top 5 tehokasta kehonpainotreeniä kesälle

Olemme koonneet tähän blogiin top 5 treeniä, jotka voit tehdä missä vain. Et tarvitse treeneihin muuta kuin oman kehosi ja päätöksen aloittaa – saat nimittäin tuloksia vain silloin, kun päätät aloittaa! Aloita siis nyt tai vähintäänkin merkkaa treeni kalenteriisi.

1) Tehokas core-treeni

Tehokkaita keskivartaloa voimistavia liikkeitä kehon omalla painolla, jotka voit tehdä vaikka kotona.

Esiteltävät liikkeet ja tekniikat:
a) Pistoolikyykky
b) Hämähäkki
c) Liskopunnerrus
d) Siili
e) Mountain climbers
f) Superman set
g) Sammakko
h) Pöytä
i) Lantion työntö

Liity Lifted WAAS -yksilövalmennukseen

2) Tabata-rasvanpolttotreeni

Tabata-treenillä poltat tehokkaasti rasvaa ja kehität hapenottokykyä nopeasti.

TABATA-Treeni, 1 sykli:
20s työtä
10s lepoa
x8
= 4min kova treeni

Suosikkiliikkeemme:
– Mountain Climbers
– Burpee
– Askelkyykky (hypyllä)
– Mittarimato
– Kyynerpäille laskeutuminen

3) Koko kehon vahvistustreeni

Koko kehoa muokkaavia ja vahvistavia liikkeitä, jotka voi tehdä kehon omalla painolla missä vain.

Esiteltävät liikkeet ja tekniikat:
– Luistelijakyykky
– punnerrus
– mittarimato
– askelkyykky hypyllä
– liskopunnerrus
– mointain climbers
– hindupunnerrus
– kyynärpäille laskeutuminen
– lantion työntö

4) Sprinttitreeni

Ahhhh! Sprinttitreeni ei ole monienkaan eniten fiilistelemä suosikkitreeni, mutta jokainen kuka tekee sen, tietää että siitä tulee eriiiittääin erittääiiiin hyvä fiilis! Sen jälkeen voi kiittää itseään vähintäänkin koko seuraavan viikon jokaisena päivänä!

YES!
YOU CAN DO THIS!
YES!

Videolla Jukka näyttää miten sprinttaat turvalisesti ja tehokkaasti! Sprintit ovat yksi parhaita tapoja kehittää voimaa ja muokata ala– ja keskivartaloa.

5) Opi käsilläseisonta

Ja nyt ei kannata säikähtää! Antti opettaa step by step, miten saat vahvistettua kehoasi kohti käsilläseisonnan hallitsemista. Tämä on niin hauskaa, kun hallitset tämän! Kärsivällisyyttä se vaatii! Ja päätöstä kokeilla. 😉

Hienoa, että teit päätöksen tehdä treenit!

Nyt vielä yksi asia, joka auttaa sinua tekemään treenejä myös jatkossa. 
1) Nosta vasen kätesi aivan ylös aivan kuin olisit viittaamassa.
2) Ala heilauttaa oikeaa kättäsi kohti vasenta kättä
3) Kiihdytä vauhtia ja anna vahva ylävitonen itsellesi! BOW!

On nimittäin niin, että sinä olet itsesi paras koutsi, valmentaja, henkinen sparraaja ja treenikumppani. Vain sinä voit saada itsesi tekemään päätöksen treenata ja treenaaminen onnistuu varmasti paremmin seuraavallakin kerralla kun kannustat itseäsi ja annat arvostusta siitä mitä olet tehnyt.

”Respect yourself, and others will too.”

Scroll to Top