Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 27.4.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Lifted Oy (y-tunnus 2603736-2). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkon välityksellä osoitteesta www.lifted.fi. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilattu tuote sekä tilauksen hinta. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistuksesta näet:

  • tilausnumeron
  • tilauspäivämäärän
  • tilatun tuotteen
  • laskun loppusumman

Maksutavat

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassamme voi maksaa seuraavilla maksutavoilla: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nooa, Nordea, Osuuspankki, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Säästöpankit, Ålandsbanken sekä maksukortit.

Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Verkkopankkimaksut tehdään Paytrail Oyj:n kautta.

Lisäksi maksaminen onnistuu Jousto Lasku tai Jousto Osamaksu -palveluita hyödyntäen. Tässä tapauksessa laskuttamisesta huolehtii Jousto. Jousto-maksujen maksamiseen liittyen pyydämme teitä olemaan tarvittaessa suoraan yhteydessä osoitteeseen: asiakaspalvelu@jousto.com

Näiden lisäksi hyväksymme maksutapana myös työnantajan tarjomat liikuntaedut:

  • Smartum (liikuntasetelit ja saldo)
  • Edenred (Virike-setelit ja Edenred-kortti)
  • ePassi
  • Tyky-setelit

Hyödyntäessäsi työnantajan tarjoamaa liikuntaetua pyydämme suorittamaan maksun, eli toimittamaan meille paperiset etusetelit tai suorittamaan verkkomaksun, vähintään kuudelta (6) kuukaudelta kerrallaan. Huomioithan, että emme voi palauttaa liikuntaedulla maksettuja maksuja.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Verkkopankkimaksaminen, Paytrail:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7)
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Toimitusaika ja -tapa

Annamme valmennuksen ostajalle pääsyn ostettuun tuotteeseen välittömästi. Kirjautumistunnukset ja -linkki valmennukseen toimitetaan elektronisesti tilaussähköpostiosoitteen avulla. Varmistathan siis, että sähköpostiosoitteesi on oikea.

Toimituskulut

Valmennustuotteillamme ei ole toimituskuluja.

Lifted WaaS -verkkovalmennus

Lifted WaaS -vuosi- ja puolivuositilausta tehdessäsi voit suorittaa maksun verkkopankkimaksuna tai liikuntaedulla.

Lifted WaaS -tilauksen irtisanominen

Voit irtisanoa valmennuksen milloin haluat ilmoittamalla asiasta sähköpostitse osoitteeseen lifted@lifted.fi vähintään kahden viikon varoitusajalla. Tämän tehtyäsi sinulla on valmennusmateriaalit käytössäsi kuluvan maksukauden loppuun asti, eikä sinulta enää veloiteta seuraavaa maksukautta.

Tyytyväisyystakuu

Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus valmennuksen alkamispäivästä lähtien.

Tyytyväisyystakuun voit käyttää ilmoittamalla sähköpostitse osoitteeseen lifted@lifted.fi:

  • nimesi
  • sähköpostisosoitteesi
  • tilausnumerosi
  • halutessasi mahdollisen syyn valmennuksesta pois jättäytymiseen

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua valmennuksen aloittamisesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Huomioithan, että hyödyntäessäsi valmennusmaksujen suorittamiseen työnantajan tarjoamaa liikuntaetua meidän ei ole mahdollista palauttaa maksettuja maksuja eikä myöskään antaa vaihtorahaa.

Ongelmatilanteet toimituksessa

Mikäli ilmoittautumisohjeet valmennukseen eivät ole tulleet sinulle perille sovittuna aikana, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen lifted@lifted.fi.

Muuta

Asiakkaan on ennen tilauksentekoa tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pidätämme kuitenkin oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Lifted Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.