Markus Katiska
- Työterveys- ja organisaatiopsykologi
- Coach, valmentaja, fasilitoija ja kehittäjä
- PsM, laillistettu psykologi
Markuksen missiona on auttaa ihmisiä kohtaamaan aidosti ja onnistumaan yhdessä
Markuksella on yli 15v kokemus johdon ja HR:n yhteistyökumppanina organisaatioiden toiminnan ja yhteistyön rakentajana ja kehittäjänä mm. startupien ja muiden kasvuyritysten, kaupan, palveluyritysten ja teollisuuden organisaatioiden sekä julkisen ja kolmannen sektorin kanssa. Avoimuus ja uteliaisuus ohjaavat häntä pureutumaan yksilöiden ja organisaatioiden tilanteisiin pinnan alle, mutta samalla hakemaan aktiivisesti ratkaisuja ja etenemään tehokkaasti kohti tulevaa. Motto: mikään inhimillinen ei ole vierasta
Koulutus
Psykologian maisteri (Helsingin yliopisto), laillistettu psykologi
Coaching-sertifikaatti, Brain-based coaching (NeuroLeadership Insitute)
Psykologisen henkilöarvioinnin sertifikaatti (TTL)
Workplace Big Five Profile -sertifikaatti (Workplace Nordic)
Everything DiSC Trainer (MLP)
Leadership judgement indicator, LJI (Hogrefe)
WOPI-sertifikaatti (Competence dimensions Oy)
Työterveyshuollon pätevöittävä koulutus (TTL)
Psykoterapeuttiopiskelija (Kognitiivis-analyyttinen psykoterapia)
Kokemus
Johdon ja HR:n yhteistyökumppanina organisaatioiden toiminnan ja yhteistyön rakentajana ja kehittäjänä mm. startupien ja muiden kasvuyritysten, kaupan, palveluyritysten ja teollisuuden organisaatioiden kanssa
Toiminut asiakkuuksista vastaavana konsulttina, valmentajana ja työterveyspsykologina yksityisellä, julkisella ja kolmannella sektorilla valmentaen johtoa, esihenkilöitä ja työyhteisöjä sekä luennoiden laajasti ihmisiä ja organisaatioita yhteen sitovista teemoista.
Kattava tausta ihmisten vahvuuksien tunnistamisessa, hyödyntämisessä ja kehittämisessä yksin ja yhdessä eri organisaatiotasoilla mm. yksilö- ja ryhmäcoachingin, työnohjauksen ja fasilitoinnin keinoin.
Toiminut aiemmin työuralla konsulttiyhtiön osakkaana ja johtoryhmän jäsenenä.
Meneillään olevien psykoterapeuttiopintojen osalta painopiste erityisesti onnistuneessa kohtaamisessa ja vuorovaikutuksessa ja miten näitä valmiuksia voidaan hyödyntää organisaatioissa.