Artikkelit

Joko olet tutustunut blogiimme?

Johtamisen, tiimien ja työyhteisötaitojen kehittämistä käsittelevät artikkelimme ovat aina ajan hermolla. Lue kokemuksia viimeisimmistä asiakastarinoistamme ja uusimmista kehittämisen menetelmistä ja malleista. Liity mukaan yli 20 000 lukijamme joukkoon ja nappaa parhaat opit ja vinkit käyttöösi!

Johtaminen

Johtamislupaus: Minä lupaan olla hyvä johtaja – kautta kiven ja kannon

Johtamisen periaatteet ja johtamislupaukset toteuttavat arvoja ja strategiaa käytännön johtamistyössä. Periaatteet mahdollistavat jaetun ja yhdessä hyväksytyn ymmärryksen hyvästä organisaatiolle sopivasta johtamisesta.

Johtaminen

Johtamisen TOP 3 syksyllä 2023

Tämän syksyn johtamispuheet liittyvät vahvasti toimintaympäristössä tapahtuviin muutoksiin: muutosneuvotteluihin, suorituksen johtamiseen ja johtoryhmän uudistumistarpeisiin.

Johtaminen

Miten edesauttaa sujuvaa siirtymää asiantuntijasta esihenkilöksi?

Monesti kuulee sanottavan, että hyvä asiantuntija hukataan, kun tarjotaan hänelle esihenkilöpestiä. Onneksi tilanne ei ole näin mustavalkoinen todellisessa elämässä. Harva meistä aloittaa työuraansa suoraan esihenkilötehtävissä. Useiden esihenkilöiden kokemustausta on nimenomaan erilaisista asiantuntijatehtävistä. Tähän siirtymään kannattaa kiinnittää aivan erityistä huomiota työyhteisöissä, sillä hyvä ihmisten johtaminen on hyvinvoivan ja tuloksellisen työyhteisön perusta.

Asiakastarinat

Case DLA Piper: Yhteisistä johtamisen periaatteista johtamisteoiksi

DLA Piper on yli 40 maassa toimiva asianajotoimisto, joka on keskittynyt liiketoimintajuridiikkaan. Suomessa yhtiö on toiminut vuodesta 2016. Palvelut kattavat yrityksen elinkaaren perustamisesta aina vapaaehtoiseen selvitystilaan ja uudelleenjärjestelyyn. DLA Piper Finland Oy:n palveluksessa on yli 80 henkilöä.

Asiakastarinat

Case Meita: 400 meitalaista osallistui itsensä johtamisen valmennustapahtumaan

Meitan kulttuuria rakennetaan erilaisin tavoin. Nyt toteutetussa tapahtumassa pystyttiin kokoamaan sadat eri toimipisteissä työskentelevät meitalaiset yhteen keskustelemaan ajankohtaisten teemoista nykyaikaista teknologiaa hyödyntäen.

Johtaminen

Työntekijäkokemuksen systeeminen kehittäminen – keisarin uudet vaatteet, sanahelinää vai asiaa?

Työntekijäkokemus on yksi 2020-luvun puhutuimmista termeistä työelämässä. Miten työntekijäkokemusta kehitetään ja kannattaako se?

Asiakastarinat

Case Maria 01: Kasvuyrityksen johtoryhmän ja johtamisen kehittäminen

Ville Simola (CEO) suosittelee Liftedin johtamisen valmennusta kaikille organisaatioille, jotka ovat uudistusmielisiä ja haluavat kehittyä.

Asiakastarinat

Case Qvik: Valmentavan johtamisen malli Team Leadeille

Article in English: Case Qvik Olemme viimeisen kahden vuoden aikana tehneet pitkäjänteistä yhteistyötä valmentavan johtamisen parissa yhdessä Qvikin kanssa. Qvik…
Asiakastarinat

Case Urbaser: Strateginen työyhteisön kehittämissuunnitelma

Urbaser on valtakunnallisesti toimiva ympäristöhuollon palvelutoimittaja, joka tuottaa ympäristöhuollon palveluita kaupan ja teollisuuden sekä julkisen sektorin asiakkaille yli 400 henkilön…
Asiakastarinat

Case Hollolan kunta – Hybridityöllä hyvinvointia -hanke

Hybridityöhön siirtymistä voi kuvata prosessiksi ja kulttuurimuutokseksi, joka on kaikilla organisaatioilla vielä kesken. Vaikka käytössä on monenlaisia etä- ja hybridityön…
Asiakastarinat

Case Tampere – Oman työn johtamisen tärkeys tekemisen kaupungissa

Tampere – Tekemisen kaupunki Tampereen kaupunki on tunnettu asioiden rohkeasta toteuttamisesta, aikaansaamisesta sekä määrätietoisesta kehittämisestä. Tampere on Tekemisen kaupunki, jossa…
Asiakastarinat

Case Cloetta – Itsensä johtamisella kiireen kesyttäjiksi!

Cloetta on yksi Suomen makeimmista organisaatioista, jonka visiota – ”Makeeta ilman paineita” – päästiin viemään eteenpäin isoin harppauksin viime kevään…