Liftcast

Liftcast #006: Inhimillisempää liiketoimintaa │ Paula Kilpinen

Työelämän inhimillistämisestä on jo puhuttu paljon, mutta löytyisikö systemaattinen ratkaisu haasteisiimme kuitenkin liiketoiminnan ja strategian inhimillistämisestä? Tällä kertaa Liftcast-studiossa Taneli Rantalan vieraana on aiheen johtava asiantuntija ja Inhimillinen strategia -kirjan kirjoittaja Paula Kilpinen. Keskustelussa avaamme liiketoiminnan ja strategian inhimillistämisen mahdollisuuksia sekä tietysti konkreettisia toimenpiteitä kehityksen saavuttamiseksi. Kuulet myös erinomaisia vinkkejä strategiaprosessiin sekä liiketoimintastrategian onnistuneeseen käytäntöönvientiin. Luvassa ravistelevia ajatuksia!

 

 

Voit kuunnella ”Inhimillisempää liiketoimintaa” -jakson myös:

  1. Apple Podcasts:ista tai muista podcast-sovelluksista (hae ”Liftcast”)
  2. Podplay-saitilta tai -sovelluksesta
  3. Spotifysta

 

lifted kokemuksia

Paula Kilpinen:

Taneli Rantala:

Seuraa Liftediä:

 

Liftcastin tunnistat jatkossa tästä logosta:

 

Uusimmat sisällöt:

Liftcast #46

#46: Onnistunut organisaation kehitys kulissien takaa │ Iina Torppa

Miten onnistunut valmennus ja kehitysprojekti mahdollistetaan? Liftedin Customer Success Manager Iina Torppa kertoo salat kulissien takaa.

Johtaminen

Johtoryhmän kehittäminen on organisaation onnistumisen edellytys

Johtoryhmän kehittäminen on kriittistä organisaation menestyksen kannalta. Artikkelissa kerromme miten kehitys tapahtuu.

Lue
Liftcast #45

Liftcast #45: Johtoryhmätutkimus paljastaa │ Kirsti Kehusmaa & Taneli Rantala

Liftcastissa ruoditaan Suomen laajinta johtoryhmätutkimusta. Johtoryhmätutkimus paljastaa merkittävää kehityspotentiaalia johtoryhmissä.

Johtaminen

Suuri Johtoryhmätutkimus 2025: Karua kertomaa johtoryhmien työn laadusta ja tuloksellisuudesta

Tutkimustulokset kertovat johtoryhmätyön laadusta ja tuloksellisuudesta sekä osoittavat selkeästi tärkeimmät kehityksen kohteet.

Lue
Uutiset

REKRY: Sinustako Liftedin Marketing Specialist / RevOps Specialist?

Lifted nousussa! Oletko sinä tiimin uusi Marketing Specialist / RevOps Specialist, joka mahdollistaa kaupallisen kasvun myös jatkossa?

Lue