Podcast

Yksi Hyvinvointi #035: Visman johtamisen kulttuuri | Jukka Holm

Pöydällä johtaminen ja studiossa Tanelin seurana Visma Enterprisen toimitusjohtaja Jukka Holm! Lämmittelemme podcastin liikkeelle keskustelemalla Jukan matkasta johtajana, hyvästä johtajuudesta sekä siinä kehittymisestä. Ja sitten sukellamme johtamisen kulttuuriin. Jukka avaa Visman mielenkiintoista johtamisen kulttuuria ja sen linkkiä vauhdilla kasvavan organisaation strategiaan. Jos johtajana kehittyminen sekä johtamisen kulttuurin parantaminen kiinnostavat, tämä keskustelu kannattaa kuunnella!

 

Voit kuunnella Visman johtamisen kulttuuri -jakson myös:

  1. Apple Podcasts:ista tai muista podcast-sovelluksista (hae “Yksi Hyvinvointi”)
  2. Podplay-saitilta tai -sovelluksesta
  3. Spotifysta

ohjeet etätyöhön

Jukka Holm:

Taneli Rantala:

Seuraa Liftediä:

Yksi Hyvinvointi -podcastin jaksot löydät täältä.

Koska on vain Yksi Hyvinvointi.

Uusimmat sisällöt:

Asiakastarinat

CASE FiMVO: Hyvin toimivasta tiimistä huipputiimiksi pitkäjänteisellä valmennuksella

Pitkäjänteinen tiimivalmennus ja coaching tukevat tiimidynamiikkaa, yhteistyötä ja valmiuksia toimia haastavissakin tilanteissa

Lue
Liftcast #30

Liftcast #31: Johtaminen nyt ja tulevaisuudessa │ Alf Rehn

Alf Rehn jakaa näkemyksensä johtamisesta nyt ja tulevaisuudessa. Pöydällä mm. armollisuus, yksinäisyys, nöyryys & AI johtamisessa.

Asiakastarinat

Case Mikkelin kaupunki: Kehityskeskusteluvalmennus auttaa työyhteisöä onnistumaan

Mikkelin kehityskeskusteluvalmennuksen avulla pyrittiin kehittämään edellytyksiä onnistua työssä. Korkeat tavoitteet saavutettiin!

Lue
Liftcast #30

Liftcast #30: Toimitusjohtajan teesit onnistumiseen │ Julius Manni

Liftcastissa käsitellään tällä kertaa toimitusjohtajuutta ja toimitusjohtajana onnistumista Vincitin tj Julius Mannin kanssa.

Liftcast #29

Liftcast #29: Valmentava johtaminen esihenkilön työkaluna │ Karoliina Hiekkanen

Valmentava johtaminen puhuttaa, mutta miten sitä tulisi hyödyntää oikein? Liftcast-podcastin studiossa Karoliina Hiekkanen.