Podcast

Yksi Hyvinvointi #048: Huumoria töissä?, Antti Akonniemi

Studiossa yritysjohtaja ja koomikko Antti Akonniemi, ja aiheena huumori töissä! Tätä jaksoa on odotettu. Antti ja Taneli keskustelevat huumorin sopivuudesta työpaikalle, sen viljelemisen mahdollisuuksista, parhaista opeista ja sudenkuopistakin työelämässä. Podcastista kuulet myös millä tavoilla ja keinoilla nauratat työyhteisöstäsi rennomman ja hyvinvoivemman. Pitääkö pomon vitseille nauraa ja saiko Antti siitä pontta koomikon uralleen? Luurit korville ja tervetuloa kuuntelemaan hyväntuulista höpinää yllättävän tärkeästä asiasta!

Voit kuunnella Huumoria töissä? -jakson myös:

  1. Apple Podcasts:ista tai muista podcast-sovelluksista (hae ”Yksi Hyvinvointi”)
  2. Podplay-saitilta tai -sovelluksesta
  3. Spotifysta

ohjeet etätyöhön

Antti Akonniemi:

Taneli Rantala:

Seuraa Liftediä:

Lifted podcastYksi Hyvinvointi -podcastin ilme on päivittynyt!

Kaikki Yksi Hyvinvointi -podcastin jaksot löydät täältä.

Koska on vain Yksi Hyvinvointi.

Uusimmat sisällöt:

Johtaminen

Johtoryhmän kehittäminen on organisaation onnistumisen edellytys

Johtoryhmän kehittäminen on kriittistä organisaation menestyksen kannalta. Artikkelissa kerromme miten kehitys tapahtuu.

Lue
Liftcast #45

Liftcast #45: Johtoryhmätutkimus paljastaa │ Kirsti Kehusmaa & Taneli Rantala

Liftcastissa ruoditaan Suomen laajinta johtoryhmätutkimusta. Johtoryhmätutkimus paljastaa merkittävää kehityspotentiaalia johtoryhmissä.

Johtaminen

Suuri Johtoryhmätutkimus 2025: Karua kertomaa johtoryhmien työn laadusta ja tuloksellisuudesta

Tutkimustulokset kertovat johtoryhmätyön laadusta ja tuloksellisuudesta sekä osoittavat selkeästi tärkeimmät kehityksen kohteet.

Lue
Uutiset

REKRY: Sinustako Liftedin Marketing Specialist / RevOps Specialist?

Lifted nousussa! Oletko sinä tiimin uusi Marketing Specialist / RevOps Specialist, joka mahdollistaa kaupallisen kasvun myös jatkossa?

Lue
Johtaminen

Muutoksen vaiheet – näin onnistut muutoksen johtamisessa

Modernin muutosjohtamisen vaiheet ja elementit kasvattavat organisaation muutoskyvykkyyttä ja esihenkilöiden kykyä onnistua muutoksessa.

Lue