Podcast

Yksi Hyvinvointi #048: Huumoria töissä?, Antti Akonniemi

Studiossa yritysjohtaja ja koomikko Antti Akonniemi, ja aiheena huumori töissä! Tätä jaksoa on odotettu. Antti ja Taneli keskustelevat huumorin sopivuudesta työpaikalle, sen viljelemisen mahdollisuuksista, parhaista opeista ja sudenkuopistakin työelämässä. Podcastista kuulet myös millä tavoilla ja keinoilla nauratat työyhteisöstäsi rennomman ja hyvinvoivemman. Pitääkö pomon vitseille nauraa ja saiko Antti siitä pontta koomikon uralleen? Luurit korville ja tervetuloa kuuntelemaan hyväntuulista höpinää yllättävän tärkeästä asiasta!

Voit kuunnella Huumoria töissä? -jakson myös:

  1. Apple Podcasts:ista tai muista podcast-sovelluksista (hae ”Yksi Hyvinvointi”)
  2. Podplay-saitilta tai -sovelluksesta
  3. Spotifysta

ohjeet etätyöhön

Antti Akonniemi:

Taneli Rantala:

Seuraa Liftediä:

Lifted podcastYksi Hyvinvointi -podcastin ilme on päivittynyt!

Kaikki Yksi Hyvinvointi -podcastin jaksot löydät täältä.

Koska on vain Yksi Hyvinvointi.

Uusimmat sisällöt:

Johtaminen

Suuri Johtoryhmätutkimus: suomalaiset johtoryhmät menestyksen polulle

Johtoryhmiä koskevalla tutkimuksellamme haluamme kerätä nyt laaja-alaisemmin tietoa suomalaisten johtoryhmien toiminnasta, vahvuuksista ja kehityskohteista.

Lue
Liftcast #40

Liftcast #40: Työelämän trendit 2025 │ Rantala & Joutsiniemi

Podcast-jaksossa listaamme TOP10 Työelämän trendit vuonna 2025. Nämä ilmiöt ja trendit koskettavat meitä kaikkia.

Liftcast #39

Liftcast #39: Esihenkilö vie strategian käytäntöön │ Riikka Tanner

Esihenkilö on keskeisessä roolissa strategian käytäntöön viennissä. Riikka Tanner kertoo kuinka esihenkilö onnistuu käytäntöön viennissä.

Asiakastarinat

Case MTK: Itsensä johtamisen kyvykkyyttä ja onnistumisia haastavissa tilanteissa

MTK:n Maatalousyrittämisen asiantuntijat saivat Liftedin valmennuksessa tukea ja työkaluja itsensä johtamiseen ja kuormituksen hallintaan.

Lue
Johtaminen

Moderni suorituksen johtaminen on onnistumisen johtamista

Moderni suorituksen johtaminen auttaa esihenkilöä onnistumaan ja organisaatiota menestymään kestävästi muuttuvassa toimintaympäristössä.

Lue