Uutiset

Uusi Lifted, uudet kujeet

Helsinki 24.4.2019

Kevät on uudistumisen aikaa – näin myös Liftedillä. Olemme nimittäin suorittaneet kevätsiivouksen, jonka myötä haluamme toivottaa tervetulleeksi täysin uuden Lifted-logon!

Nyt on viimeisetkin rippeet vanhasta pudistettu pois, sillä vanha rakas Lifted-logomme on saanut siirtyä sivuun uudistetun Lifted-brändin myötä. Alkajaisiksi, toivottavakaamme tervetulleeksi täysin uusi Lifted-logo!

Uudesta logosta tullaan näkemään kahta eri versiota kahdessa eri värissä: tekstiversiota ympyrällä ja ilman, sinisenä ja mustana.

Uudella ilmeellä entistä vahvemmin työyhteisöihin

Tarinamme lähti aikoinaan siitä, kun Jukka ja Taneli huomasivat, kuinka fiksut ihmiset voivat huonosti työpaikoillaan. Keväällä 2018 julkaistun, työyhteisöjen voimavaroja kehittävän Lifted WaaS -palvelun avulla olemme keskittyneet täyspainoisesti suomalaisen työelämän uudistamiseen nyt jo vuoden. Vuoden jatkuvan kehitystyön jälkeen on vihdoin tullut aika siirtyä ilmettä myöten sinne, mistä kaikki alkoi ja missä olemme parhaimmillamme.

Työyhteisöön.

– Olemme erittäin innoissamme uudistuksesta, sillä se tuo tuo brändimme ilmettä myöten tähän päivään. Kuten totesimme jo viime syksynä kuluttajaliiketoiminnasta luopumisen yhteydessä, on luovuttava vanhasta, jotta tilalle voi luoda jotain uutta, entistä parempaa. Vanha logomme on palvelut meitä erinomaisesti, mutta nyt on tullut aika jättää se taaksemme, kertoo Taneli Rantala, Liftedin toimitusjohtaja.

Uusi logo ja uudet värit viestivät selkeydestä ja monipuolisuudesta. Sinisestä ei luovuta, mutta sen sävyä on päivitetty ja se saa rinnalleen uudistuksesta viestivän vihreän. Lähestymme työyhteisön hyvinvointia sekä yksilö- että organisaatiotasolta tiedostaen, että joka yrityksellä on omat, uniikit tarpeensa. Se mikä sopii yhdelle, ei todennäköisesti sovi toiselle, jolloin ratkaisua on räätälöitävä.

Uuden ilmeemme myötä haluammekin jatkossa viestiä entistä vahvemmin moderneille työyhteisöille, että toimimme heidän kumppaninaan työyhteisön hyvinvoinnin ja sen myötä koko liiketoimminan kehittämisessä – arvojamme noudattaen ihmisläheisesti, tuloksellisuutta vaalien.

Lifted WaaS -palvelulle uusi ilme – ja sisältö

Lifted-valmennuksiin on osallistunut tähän päivään mennessä jo yli 25 000 suomalaista ja lähes 70 organisaatiota. Valmennustyötä on tehty intohimolla, rakkaudesta lajiin, jo vuodesta 2013, ja näin tullaan tekemään myös jatkossa. Lifted WaaS -palvelua kehitetäänkin jatkuvasti vastaamaan modernien tietotyöorganisaatioiden tarpeita.

Ilmeuudistuksen myötä myös palvelun logo uudistuu, ja sen myötä myös oikeinkirjoitus. Siinä missä nimi on tähän asti kirjoitettu isoin A-kirjaimin (Lifted WAAS), se kirjoitetaan jatkossa pienin a-kirjaimin (Lifted WaaS, sanoista Wellbeing as a Service).

Uusi ilme käyttöön porrastetusti

Uusi ilme tulee näkymään kaikissa Liftedin kanavissa verkkosivuilta sosiaaliseen mediaan ja valmennusmateriaaleihin.

Muutos on jo näkyvissä verkkosivuilla, jonne uusi logo ja värit on päivitetty. Valmennusmateriaalit tullaan päivittämään porrastetusti kevään ja kesän aikana.

–On mahtavaa päästä konkretisoimaan uudistusta, joka alkoi jo viime vuoden puolella. Uuden ilmeen myötä pudistamme pois viimeisetkin pölynrippeet vanhasta, vanhoille ja nykyisille Lifted-faneille rakkaasta Lifted-brändistä, mikä vie meidät entistä tiiviimmin työyhteisöjen keskuuteen, iloitsee Liftedin markkinoinnista vastaava Anna Wallin.

– Tästä on mahtava jatkaa työtä suomalaisen (työ)hyvinvoinnin uudistamiseksi entistä yhtenäisemmällä brändillä, kiteyttää Rantala.

Uuden ilmeen on luonut suunnittelu- ja markkinointitoimisto Goodman. Yläfemmat heille!

Liity Lifted WAAS -yksilövalmennukseen

Uusimmat sisällöt:

Liftcast #43

Liftcast #43: Kasvun teesit ja Suomen tulevaisuus │ Heli Hytönen

Liftcastissä Taneli Rantala ja Kasvuryhmän tj Heli Hytönen keskustelevat Kasvuryhmän tuoreesta tutkimusraportista Suo, kuokka ja kasvu.

Johtaminen

Mikä on johtoryhmän tehtävä?

Johtoryhmän tehtävän määrittely ja ymmärtäminen on kriittisen tärkeää. Johtoryhmällä on selkeitä tehtäviä, jotka listaamme artikkelissa.

Lue
Liftcast #42

Liftcast #42: Oppimisen kulttuurin rakentaminen │ Mertzi Bergman

Mikä on oppimisen kulttuurin merkitys sekä arvo yrityksille ja kuinka oppimisen kulttuuri rakennetaan? Liftcast-studiossa Mertzi Bergman.

Asiakastarinat

Case Norsepower: Voimakkaasti kasvava edelläkävijäyritys panostaa johtamisen yhtenäistämiseen ja kehittämiseen

Norsepowerin voimakkaan kasvun ja esihenkilöiden määrän lisääntymisen myötä nähtiin tarpeelliseksi yhtenäistää ja kehittää johtamista.

Lue
Liftcast #41

Liftcast #41: Liiketoimintalähtöinen HR │ Kaisa Tuuliainen

Kuuntele miten rakennetaan ja ollaan liiketoimintalähtöinen HR, joka on keskeinen yrityksen menestykselle. Studiossa Kaisa Tuuliainen.