Podcast

Yksi Hyvinvointi #059: Johtaminen & yrityskulttuuri vaihtuvuuden vaikuttajina, Ulla Jones

Jukka Joutsiniemi saa Yksi Hyvinvointi -podcastiin vieraaksi asiakaskokemusjohtajan ja kokeneen podcast-ammattilaisen Ulla Jonesin. Sen lisäksi että Ulla Jones työskentelee arjessaan esihenkilönä ja asiakaskokemus johtajana, hän tekee myös Lähtijät-podcastia, jossa keskustellaan työntekijäkokemuksesta ja johtamisesta vaihtuvuuden taustalla. Tässä podcast-jaksossa puhutaan työpaikkansa jättäneiden “lähtijäkokemuksista” ja organisaatioiden kehittämisen tärkeimmistä havainnoista näiden pohjalta. Tervetuloa mukaan ääniaalloille! 

Voit kuunnella “Johtaminen & yrityskulttuuri vaihtuvuuden vaikuttajina” -jakson myös:

  1. Apple Podcasts:ista tai muista podcast-sovelluksista (hae “Yksi Hyvinvointi”)
  2. Podplay-saitilta tai -sovelluksesta
  3. Spotifysta

Ulla Jones:

Jukka Joutsiniemi:

Seuraa Liftediä:

Lifted podcastKaikki Yksi Hyvinvointi -podcastin jaksot löydät täältä.

Koska on vain Yksi Hyvinvointi.

Uusimmat sisällöt:

Asiakastarinat

Case Roima Intelligence: Valmennuksella käytännön työkaluja itsensä johtamiseen

Roiman itsensä johtamisen valmennuksessa tuettiin työyhteisön onnistumista kasvavassa globaalissa projektiorganisaatiossa

Lue
Liftcast #28

Liftcast #28: State of leadership in Finland │ Nick Vertigans & David Goddard

In this Liftcast episode, we explore leadership in Finland, delving into characteristics, challenges, and strengths of Finnish leaders.

Asiakastarinat

CASE Pirkanmaan Jätehuolto: Työyhteisötaitojen valmennusta koko henkilöstölle kiertotalouden edelläkävijäyrityksessä

Koko Pirkanmaan Jätehuollon henkilöstö osallistui Liftedin toteuttamaan työyhteisötaitojen valmennukseen

Lue
Liftcast #27

Liftcast #27: Menestyvä yritys sijoittajan silmin │ Jyri Engeström

Liftcast-studiossa Jyri Engeström kertoo menestyvän yrityksen toimintatavoista ja piirteistä sijoittajan silmin.

Asiakastarinat

CASE Metsähallitus: Monimuotoisella valmennuksella lisäoppeja ja työkaluja esihenkilöiden arkeen

Lifted vakuutti sillä, että asiakasta kuunneltiin ja käytiin aitoa vuoropuhelua tarpeiden huomioimiseksi Metsähallituksen esihenkilövalmennuksen suunnittelussa.

Lue