Liftcast

Liftcast #16: Fluido kasvukivuista menestykseen │ Pauliina Löytty

Kaikki yritykset, jotka pääsevät kokemaan nopean kasvun, pääsevät kokemaan myös kasvun kivut. Kokemuksemme mukaan nämä kivut ovat monesti hyvin samankaltaisia. Tällä kertaa pääsemme kuulemaan poikkeuksellisesta suomalaisesta menestystarinasta, kun studioon Tanelin seuraksi saapuu Fluidon Head of People & Culture Pauliina Löytty. Jaksossa sukellamme tarinan pariin kuullen matkan haasteista, ratkaisuista ja voitoista. Keskustelemme myös kasvuyrityksen johtamisen kypsymisestä sekä Fluidon ja Liftedin yhteisistä tehokkaista toimenpiteistä johtamisen kehittämiseksi. Jakso sisältää suuren määrän kasvua mahdollistavia viisauksia ja oppeja.

 

 

Voit kuunnella “Fluido kasvukivuista menestykseen” -jakson myös:

  1. Apple Podcasts:ista tai muista podcast-sovelluksista (hae “Liftcast”)
  2. Podplay-saitilta tai -sovelluksesta
  3. Spotifysta

lifted asiakastarinat

Pauliina Löytty:

Taneli Rantala:

Seuraa Liftediä:

 

Uusimmat sisällöt:

Asiakastarinat

Case Roima Intelligence: Valmennuksella käytännön työkaluja itsensä johtamiseen

Roiman itsensä johtamisen valmennuksessa tuettiin työyhteisön onnistumista kasvavassa globaalissa projektiorganisaatiossa

Lue
Liftcast #28

Liftcast #28: State of leadership in Finland │ Nick Vertigans & David Goddard

In this Liftcast episode, we explore leadership in Finland, delving into characteristics, challenges, and strengths of Finnish leaders.

Asiakastarinat

CASE Pirkanmaan Jätehuolto: Työyhteisötaitojen valmennusta koko henkilöstölle kiertotalouden edelläkävijäyrityksessä

Koko Pirkanmaan Jätehuollon henkilöstö osallistui Liftedin toteuttamaan työyhteisötaitojen valmennukseen

Lue
Liftcast #27

Liftcast #27: Menestyvä yritys sijoittajan silmin │ Jyri Engeström

Liftcast-studiossa Jyri Engeström kertoo menestyvän yrityksen toimintatavoista ja piirteistä sijoittajan silmin.

Asiakastarinat

CASE Metsähallitus: Monimuotoisella valmennuksella lisäoppeja ja työkaluja esihenkilöiden arkeen

Lifted vakuutti sillä, että asiakasta kuunneltiin ja käytiin aitoa vuoropuhelua tarpeiden huomioimiseksi Metsähallituksen esihenkilövalmennuksen suunnittelussa.

Lue