Uutiset

REKRY: Sinustako Liftedin Customer Success Manager?

haku suljettu 17.10.2020

Työyhteisövalmennuksemme ovat saavuttaneet erinomaisia tuloksia useiden yhteistyökumppaniemme organisaatioissa, ja liiketoimintamme kasvaa kannattavasti. Kehitämme työyhteisöjen hyvinvointia ja tuloksellisuutta palveluillamme neljällä osa-alueella:

Lifted Palvelut

Lisää palveluistamme täällä. 

Haemme tiimiimme nyt kokenutta Customer Success Manageria! Oletko se sinä?

Varmistaaksemme erinomaisen palvelun ja pitkäkestoisen hedelmällisen yhteistyön asiakkaidemme kanssa, etsimme tiimiimme nyt osaavaa Customer Success Manageria, jolla on merkittävää kokemusta asiakashallinnasta ja siihen liittyvästä myyntityöstä.

Olet kiinnostunut tekemään merkityksellistä työtä, jonka avulla voit auttaa tuhansia ihmisiä parantamaan omaa elämänlaatuaan. Kuten jo tittelikin sanoo, Customer Success Managerin roolissa pääset vaikuttamaan valtavasti asiakkaidemme onnistumiseen ja heidän organisaation hyvinvoinnin ja kulttuurin kehittämiseen. Tärkeimpiin työtehtäviisi kuuluu asiakashallinta, yhteydenpito ja tuki asiakasyrityksille sekä lisä- ja jatkomyynti, Customer Success Managerin roolissa toimit organisaatiomme ytimessä tehden elintärkeää yhteistyötä sekä palvelun tuotannon että myynnin kanssa. Tässä tehtävässä pääset osallistumaan liiketoimintamme kehittämiseen!

Meillä on kokemusta kuluneen kuuden vuoden ajalta yli 35.000 suomalaisen valmentamisesta ja yhteistyöstä yli 100 asiakasyrityksen kanssa. Pääset tekemään työtä huipputiimissä yritysten ja yksilöiden hyvinvointia sekä tuottavuutta parantavan palvelun parissa.

 

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on…

  • kokemusta asiakashallinnasta ja asiakaspalvelutyöstä
  • kokemusta myyntityöstä, mielellään B2B-kentältä, ja/tai projektinhallinnasta asiakasrajapinnassa
  • erinomaiset vuorovaikutus- ja tiimityötaidot
  • energisyyttä sekä rohkeutta kohdata ja auttaa asiakkaita
  • analyyttisyyttä, systemaattisuutta ja tarkkuutta
  • kehittämishalua ja ongelmanratkaisukykyä
  • halu päästä vaikuttamaan positiivisesti ihmisten sekä organisaatioden hyvinvointiin ja tuottavuuteen
  • oma-aloitteinen ja itseohjautuva työskentelytapa
  • halu kehittää itseäsi ja kyky omaksua uutta
  • positiivinen ”can do” -asenne
  • sujuva englanninkielen taito
  • tehtävään soveltuva koulutustausta. Näemme vahvana lisänä, mikäli sinulla on esimerkiksi valmentajan, työyhteisöpedagogin tai HR-asiantuntijan koulutus.

Sinä saat…

  • merkityksellisen työn, jossa autat kymmeniä organisaatioita ja tuhansia ihmisiä
  • loistavat työkaverit ja paikan huipputiimissämme
  • vastuuta ja mahdollisuuden vaikuttaa Liftedin liiketoiminnan kehittämiseen – position, jossa pääset kasvamaan!
  • arvokasta kokemusta nopeasti kasvavalta työhyvinvointialalta
  • tuloksiin kannustavan palkkauksen
  • henkilökohtaista mentorointia ja sparrausta hyvinvoinnin ja suorituskyvyn ammattilaisilta
  • toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa, mutta töitä voi tehdä joustavasti etänä myös pääkaupunkiseudun ulkopuolelta

Lähetä hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen taneli@lifted.fi otsikolla “Lifted CSM: oma nimesi.” Lisätietoja saat samasta sähköpostiosoitteesta. Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 16.10.2020 [haku suljettu]. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Olemme yhteydessä kaikkiin hakijoihin hakuajan päätyttyä. Työt pääset aloittamaan pian, loka-marraskuussa mahdollisuuksien mukaan.

Huom! Lähettäessäsi meille hakemuksesi annat Lifted Oy:lle luvan käsitellä sekä tallentaa tietojasi rekrytointia varten. Suojelemme yksityisyyttäsi, emmekä luovuta tietojasi ulkopuolisille.

Etkö itse ole hakemamme henkilö, mutta tunnet jonkun, joka voisi sopia tehtävään? Vinkkaa tehtävästä hänelle jakamalla ilmoitus LinkedInissä tai Facebookissa!

Uusimmat sisällöt:

Liftcast #38

Liftcast #38: Z-sukupolven työelämä ja johtaminen │ Annakerttu Aranko

Millainen Z-sukupolvi on ja miksi? Ymmärtämällä tämän voimme auttaa heitä onnistumaan työelämässä. Studiossa Norenin Annakerttu Aranko.

Asiakastarinat

CASE United Bankers: Yhteinen ymmärrys hyvästä johtamisesta mahdollistaa entistä parempaa johtamisen laatua ja johtamiskokemusta

United Bankers vahvisti valmennuksessamme esihenkilöiden yhteistä ymmärrystä hyvästä johtamisesta ja saavutti paremman johtamisen laadun.

Lue
Liftcast #35

Liftcast #37: Moderni suorituksen johtaminen │ Jouni Eronen

Millaista on moderni suorituksen johtaminen, joka mahdollistaa onnistumisen myös muuttuvassa toimintaympäristössä. Vieraana Jouni Eronen.

Liftcast #36

Liftcast #36: Menestyvän johtajan 7 kyvykkyyttä │ Rantala & Joutsiniemi

Mitkä ovat menestyvän johtajan kyvykkyydet? Liftcastissa listaamme 7 kyvykkyyttä, jotka tulisi olla jokaisella johtajalla hallussa.

Liftcast #35

Liftcast #35: Tulevaisuuskyvykäs yritys │ Panu Luukka

Millainen on tulevaisuuskyvykäs yritys ja miten sellainen luodaan? Liftcastissa teemaa purkamassa yrityskulttuuriasiantuntija Panu Luukka.