Palautteen antamisen ja palautekulttuurin kehittäminen
Palautteen antaminen ja vastaanottaminen on yksi tärkeimmistä tiimityön ja vuorovaikutuksen kulmakivistä. Yhteisöllisyys, avoimuus ja keskinäinen luottamus edellyttävät organisaatiokulttuuria, jossa palautetta voidaan antaa avoimesti ja sitä annetaan myönteisessä, kehittävässä hengessä yhteisen hyvän saavuttamiseksi.
Palautekulttuuria kehitetään avoimella keskustelulla aiheesta ja pohtimalla yhdessä palautteen merkitystä oman työn ja työyhteisön kannalta. Valmennuksessa käymme läpi parhaita käytäntöjä palautteen antamiseen, vastaanottamiseen ja paremman palautekulttuurin rakentamiseen.
Luennolla opit:
Minkälainen merkitys palautteella on oman työn ja työyhteisön kannalta
Kuinka antaa rakentavaa palautetta
Kuinka vastaanottaa palautetta ja reagoida siihen
Kuinka rakentaa työyhteisöön vahvempaa ja hyödyllisempää palautekulttuuria
Luennon kesto:
Räätälöitävissä tunnin luennosta laajempiin kokonaisuuksiin
Kielet:
englanti ja suomi
Toteutustapa:
live, etä, hybridi